قیمت پودر جوانه گندم دکتر بیز برای چاقی صورت

قیمت پودر جوانه گندم دکتر بیز برای چاقی صورت در سال 1402، 130 هزار تومان است. این پودر در بسته بندی های 25 عددی عرضه می شود.

پودر جوانه گندم دکتر بیز حاوی مقادیر بالایی پروتئین، کربوهیدرات و چربی است. این مواد مغذی می توانند به افزایش وزن و چاقی صورت کمک کنند.

برای چاقی صورت با پودر جوانه گندم دکتر بیز، می توانید روزانه یک قاشق غذاخوری از این پودر را در ماست، شیر، آب میوه یا هر نوشیدنی دیگری که دوست دارید، مخلوط کرده و بنوشید. همچنین، می توانید این پودر را به غذاهای مختلف مانند سوپ، سالاد، ماکارونی و غیره اضافه کنید.

پودر جوانه گندم دکتر بیز چاقی صورت

البته، علاوه بر مصرف پودر جوانه گندم، باید یک رژیم غذایی سالم و متعادل داشته باشید و به طور منظم ورزش کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

در ادامه به برخی از خواص پودر جوانه گندم برای چاقی صورت اشاره می کنیم:

  • افزایش اشتها: پودر جوانه گندم حاوی مقادیر بالایی پروتئین و کربوهیدرات است که می توانند به افزایش اشتها و در نتیجه افزایش وزن کمک کنند.
  • افزایش حجم عضلات: پودر جوانه گندم حاوی مقادیر بالایی پروتئین است که می تواند به افزایش حجم عضلات و در نتیجه پر شدن صورت کمک کند.
  • افزایش گردش خون: پودر جوانه گندم حاوی مقادیر بالایی ویتامین E است که می تواند به افزایش گردش خون و در نتیجه بهبود ظاهر پوست کمک کند.

اگر به دنبال راه حلی طبیعی برای چاقی صورت هستید، می توانید از پودر جوانه گندم دکتر بیز استفاده کنید.

top-kidsjj
ارسال دیدگاه