قیمت گن ساعت شنی قزن دار

گن ساعت شنی سوتین دار و شورت دار قزن دار

گن ساعت شنی ۹ فنره، یکی از بهترین مدل های گن لاغری است. این نوع از گن، به خوبی قسمت های سینه و شکم و پهلو را در بر می گیرد؛ و با اعمال فشار در این قسمت ها باعث کم شدن حجم بدن به اندازه چند سانتیمتر می شود.

گن ساعت شنی شورت دار
این نوع از گن ساعت شنی برای لاغری ، دارای قابلیت کشسانی محدودی است؛ ولی در عوض قدرت جمع کنندگی آن بالا می باشد. مانند یک لباس زیر بوده ولی کمر آن پهن است؛ به طوری که علاوه بر باسن، کمر و پهلوها را هم در بر می گیرد. جنس این نوع از گن از لاتکس است بنابراین نباید به کیفیت جنس آن شک کرد؛ از طرفی هم باید دانست که ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد. البته باید دانست که گن شورت دار در دو نوع اسلیپ و پادار وجود دارد. در مدل اسلیپ فقط باسن و کمر و پهلو احاطه می شود و ران ها آزاد هستند. اما در مدل پادار، ران پا هم توسط گن پوشانده می شود. گن لاغری زنانه اصل ساعت شنی شورت دار، قسمت پایین تنه را به خوبی فشرده سازی می کند و باعث فرم دادن به آن می شود. افرادی که به دلیل بزرگ بودن باسن و حالت شل بدن، در رنج هستند؛ می توانند با انتخاب این نوع از گن لاغری، مشکل خود را برطرف کنند. تاپ لاغری ، جنس با دوامی دارد و قابل شستشوی راحت هم می باشد. طراحی و فرم آناتومیک، گن ساعت شنی در مدل شورت دار، کاملا استاندارد است؛ به همین خاطر بر روی لاغری و فرم دهی بدن شما تاثیر مثبت زیادی دارد. طراحی دوخت گن شورت دار، به گونه ای است که راه رفتن و نشستن با آن کاملا راحت است؛ از طرفی نیز پوشیدن آن هم راحت می باشد. با پوشیدن این مدل از گن ساعت شنی، اندام انتهایی شما خیلی زیباتر می شود و پوشیدن و زیبایی آن سرشار از حس خوب، برای افراد است.


گن ساعت شنی سوتین دار
این مدل از گن ساعت شنی فنر دار ، همانطور که از نام آن مشخص است دارای سوتین است. گن سوتین دار، با احاطه سینه های افتاده و آویزان شما به آنها فرم می دهد. همانطور که می دانید شل بودن سینه ها بیشترین تاثیر منفی را در اندام هر فردی دارد؛ لذا باید برای حل این مشکل بهترین راهکار انتخاب شود. گن ساعت شنی در مدل سوتین دار، دارای دو بند می باشد که قابل تنظیم شدن هستند. همچنین باید دانست که در قسمت داخلی این گن، تعداد مشخصی فنر فلزی به کار برده شده است؛ تا توسط آنها بدن حالت جمع تری به خود بگیرد. باید دانست که این نوع از گن لاغری، تنها مختص فرم دهی به سینه نیست؛ بلکه به رفع مشکل گودی کمر و برآمدگی شکم هم کمک قابل توجهی می کند. تاثیرات مثبت استفاده از گن لاغری ساعت شنی به حدی زیاد است؛ که اصلا نمی توان بدن افرادی که از آن استفاده می کنند را با اندام افرادی که از گن استفاده نمی کنند مقایسه کرد. شواهد بر آن است که اگر گن ساعت شنی را در سایز مناسب استفاده کنیم؛ هیچ گونه معایبی نخواهد شد.

 

top-kidsjj
ارسال دیدگاه