گن ساعت شنی قیمت مناسب

گن ساعت شنی قیمت مناسب

با خرید گن ساعت شنی اصل میتوانید تناسب اندام بهتری داشته باشید. این گن یک فرم دهنده پوشیدنی برای بانوان محسوب میشود. گن موردنظر یک مدل پرطرفدار میباشد که بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا برای بانوان طراحی و دوخته شده است. این گن مخصوص در مدل ساعت شنی برای زنانی که شکمهای بزرگی دارند، بهترین گزینه جهت استفاده میباشد. با کمک آن شکم بانوان صاف و کاملاً تخت به نظر میآید و به راحتی میتوانند هر نوع لباس مجلسی را بپوشند.
گن ساعت شنی قیمت مناسب، مزیتهای زیادی برای بانوان به همراه دارد. افرادی که به طور مداوم از گن مورد نظر استفاده میکنند، به مرور چربی ناحیه پهلو و شکم آنها آب شده و فرم این نواحی در بدن آنها همانند ساعت شنی میشود.

گن ساعت شنی چیست؟

گن موردنظر از الیاف لاکرا و نخ پلی آمید تولید شده است، این محصول چربی سوزی را در بدن تسریع بخشیده و برای استفاده روزانه هیچ مشکلی ایجاد نمیکند. بانوان میتوانند از این گن برای ساعتها به راحتی استفاده کنند، زیرا از الیاف ضد حساسیت تولید شده است.
چگونه بهترین مدل گن ساعت شنی زنانه را خریداری کنیم؟
راهنمای خرید گن ساعت شنی، در سایت پک پلاس در اختیار مشتریان قرار میگیرد و به راحتی با اطلاعات دریافت شده میتوانند مناسبترین گن ساعت شنی شکم دلخواه را برای خود انتخاب و خریداری کنند. گن های مدل ساعت شنی دارای ۹ ردیف فنر محکم و ۴ ردیف قزن هستند، با استفاده از آنها کمر فرم بهتری می گیرد.
فنرها و قزن های استفاده شده در گن، مانع سر خوردن آن در بدن و جمع شدن آن میشوند. برای گنهای ساعت شنی در مدل بند نازک، بندههای قابل تنظیم استفاده شده و با کمک آنها میتوان به راحتی چربیهای موجود در زیر بغل، شکم و ناحیه کتف را پوشش داد، همچنین باعث چربی سوزی در این نواحی نیز میشوند.
گن تولید شده در مدل ساعت شنی، سبب فرم دهی سینهها به سمت بالا و فرم دهی بهتر پهلو و شکم و لیفت آنها در بانوان میشود. تمامی افراد بلند قد و قد کوتاه میتوانند از گن مورد نظر با بند قابل تنظیم استفاده کنند. میتوانید بعد از خرید گن لاغری زنانه ساعت شنی، بندهای آن را با بندهای نامرئی تعویض کنید تا در زیر لباسهای مجلسی مشخص نباشد.
این گن مخصوص مدل ساعت شنی برای استفاده روزمره، برای بعد از عملهای پیکر تراشی، بعد از زایمان، در زمان پیادهروی و تمرینات ورزشی در باشگاه بسیار گزینه مناسبی میباشد. این لباس مخصوص برای پوشش چربیهای شکم و پهلو تنها برای افراد چاق طراحی و تولید نشده است، تمامی بانوان با هر سایزی میتوانند از گن مورد نظر برای باریک نشان دادن کمر و فرم دهی بهتر آن به صورت روزمره استفاده کنند.
با خریداری بهترین مدل گن ساعت شنی سوتین دار می توانید کمری بسیار باریک و خوش فرم داشته باشید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. بعد از مدتی کمر و پهلوهای شما فرم گن مورد نظر را گرفته و به تناسب اندام دلخواه خواهید رسید. همچنین با استفاده از گنهای ساعت شنی، لباسهای مجلسی شما زیباتر به نظر میرسند.

 

top-kidsjj
ارسال دیدگاه